Ο σχεδιασμός του κατάλληλου διαφημιστικού φυλλαδίου είναι ένας συνδυασμός πολλών παραγόντων, καθοριστικών για το πόσο επιτυχημένο θα είναι το αποτέλεσμα.
1. Ποιος είναι ο σκοπός
Πρέπει να είστε σίγουροι για τον σκοπό σχεδίασης του διαφημιστικού φυλλαδίου σας. Θέλετε να προωθήσετε ένα ή παραπάνω συγκεκριμένα προϊόντα ή απλά να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας;
2. Σημαντικές πληροφορίες
Χρησιμοποιήστε τίτλους κι υπότιτλους που τονίζουν ακριβώς τα σημεία στα οποία θέλετε να επικεντρωθεί ο κόσμος. Δώστε πληροφορίες για την επιχείρησή σας, χωρίς όμως υπερβολικές αναλύσεις και φλυαρία.
3. Ζωντανά χρώματα
Τα χρώματα είναι ο τρόπος με τον οποίο θα ενισχύσετε το μήνυμα που θέλετε να περάσετε. Φροντίστε να ταιριάζουν με το στυλ και την ταυτότητα της επιχείρησής σας και να τονίζουν σωστά τα μηνύματα του φυλλαδίου.
4. Calls to action
Μην είστε φλύαροι στις πληροφορίες, μα φροντίστε να προβάλετε σωστά το κάλεσμα στο οποίο θέλετε να ακούσει ο κόσμος π.χ. Δοκίμασε το! Απόκτησε το τώρα! Είναι σημαντικό να γνωρίζετε εξαρχής ποια κίνηση θέλετε να ακολουθήσουν οι εν δυνάμει πελάτες σας αφού αλληλεπιδράσουν με το φυλλάδιο σας.
5. Ποιότητα εκτύπωσης
Η ποιότητα εκτύπωσης παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην επαγγελματική εμφάνιση του διαφημιστικού φυλλαδίου και δίνει την εντύπωση μιας προσεγμένης κι υψηλής αισθητικής δουλειάς. Ένα άρτιο αποτέλεσμα σίγουρα πάντα θα εντυπωσιάζει!